SPONSOREN : DANK JE VOOR JULLIE STEUN EN DONATIES - Reisverslag uit Echt, Nederland van Raoul Jacobs - WaarBenJij.nu SPONSOREN : DANK JE VOOR JULLIE STEUN EN DONATIES - Reisverslag uit Echt, Nederland van Raoul Jacobs - WaarBenJij.nu

SPONSOREN : DANK JE VOOR JULLIE STEUN EN DONATIES

Door: Raoul Jacobs

Blijf op de hoogte en volg Raoul

25 November 2017 | Nederland, Echt

Beste sponsoren: Het is hartverwarmend dat er van alle kanten steun komt. Jullie financiele steun bij acties en door financiele bijdragen helpen mij en de mensen in Thailand en Cambodja verder. Dank zij jullie kan ik mijn doel om niet met lege handen te reizen waarmaken. SUPERBEDANKT!
Periodiek plaats ik foto's bij dit reisverslag met BEDRIJVEN/MENSEN die me financieel steunen via een bankstorting (NL21 RABO 0300 0762 58).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Echt

Wereldburgerstage in Thailand en Cambodja

“Dit avontuur is de beste manier om mijn grenzen te verleggen en de wereld beter te leren kennen!”

Tijdens deze leerzame reis naar Azië in juli 2018, ga ik samen met 29 andere leerlingen van het Connect College met Stichting Global Exploration (SGE) naar Thailand en Cambodja.

Als avonturiers van SGE genieten we van het moois, maar maken we ook kennis met de andere kant. We gaan als vrijwilliger aan de slag bij een 4-tal ontwikkelingsprojecten, werken we samen met de lokale bevolking, scholieren, gehandicapten en ondernemen we avontuurlijke activiteiten. Kortom, een leuke en nuttige investering in de toekomst van mezelf én van anderen! Kijk voor meer informatie op: https://www.global-exploration.nl/landeninfo-cambodjathailand/

Ik zamel geld in om mee te gaan op dit avontuur en ter plaatse een verschil te maken. We bezoeken lokale ontwikkelingsprojecten, ondersteunen deze met donaties en gaan zelf aan de slag om te helpen. Wat we doen en hoe we dat ervaren, delen we met zoveel mogelijk mensen om ons heen, zoals nu met jou! Steun je mij?
Stort je bijdrage op NL21 RABO 0300 0762 58 t.n.v. RJE Jacobs
Of neem contact op via 06-40999267 of somc103816@soml.nl

Je kunt me dit hele avontuur volgen op: www.raouljacobs2018.waarbenjijnu.nl




Recente Reisverslagen:

01 Juli 2018

1 juli 2018 - Het vertrek Eindelijk

23 Februari 2018

Hiking in de Ardennen

22 Februari 2018

Kienavond 16 maart 2018 Xplore Connect College

22 Februari 2018

Ardennen weekend 23-24 februari

19 Januari 2018

19-01-18 naar de openingsmanifestatie SGE in Weert
Raoul

Ik ben Raoul Jacobs (15) en ga van 1 t/m 23 juli 2018 met Stichting Global Exploration (SGE) op avontuur naar Thailand en Cambodja. Dit doe ik samen met 29 leerlingen en 6 begeleiders van het Connect College in Echt. Ik wil meer leren over andere culturen, hoe het is om in een ontwikkelingsland op te groeien en iets doen voor de mensen daar. In deze blog, vertel ik wat meer over mijn avontuur, wat ik in Thailand en Cambodja ga doen en hoe jij me kunt helpen! Maar ook hou ik je op de hoogte van acties om geld te verzamelen.

Actief sinds 10 Nov. 2017
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 6623

Voorgaande reizen:

01 Juli 2018 - 23 Juli 2018

Wereldburgerstage in Thailand en Cambodja

Landen bezocht: